Bloggbild

Bloggbild

lördag 3 mars 2012

working girl.

då sitter jag på jobbet...verkar som att det kommer att bli en del att göra idag så får passa på att skriva nu :)
tog lite bilder på världens bästa garderob ;) Vi har själva målat, innan var det gult och rött på väggarna så ni kan ju tänka er hur snyggt det var ;) Men vi är så stolta över vår fina garderob haha.... Får faktiskt en del kommentarer om hur fint här är...och om vår fina ljuskrona :)
Åkte ju hemifrån när Melodifestivalen (Melodifjaskivalen?) slutade. Tycker det är tråkigt att det kommer med fåniga bidrag som Sean Banan och Björn Ranelid för exempel... Vill Sverige verkligen representeras av dem i Eurovision??! Jag hejar på Molly, Danny eller han med "shout it out" eller vad den heter... Hoppas att nån av dem vinner!
Nu måste jag jobba :)
Visst är det fint?!



kristaller...

...så grym!


detta ska hjälpa mig att hålla mig vaken hela natten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar