Bloggbild

Bloggbild

lördag 3 mars 2012

sol.

då var det snart dags att åka till jobbet igen! Tiden gick sjukt sakta igår, jag var jättetrött och det var inte så mycket folk ute... Hoppas det blir bättre ikväll!
Sov länge idag, gick inte upp förrän kvart över 12!! men det var skönt:) Dennis träffar alltid några kompisar på lördagförmiddagen för att ta ut hästarna till V-75 så då kan jag sova med gott samvete...Annars blir jag så stressad att jag ska upp för att vi ska hinna göra något...
När jag väl kommit upp så kom Dennis syster Dessi och hämtade Rocky för hon skulle gå en promenad i bokskogen och ville ha sällskap. Själv tog jag Elvis och gick en lång runda i vårsolen. Fantastiskt!
Gjorde en lök- och champinjonomelett till frukost som jag åt ute i uterummet. Den första omeletten jag gjort som jag själv tyckte var riktigt god! tycker det är svårt att få omeletter att bli bra...
Sen åkte jag och Dessi till Burlöv center och gick en sväng. Köpte ett par svarta tygskor (de fanns inte i min storlek förra sommaren för att jag väntade för länge, så fick passa på nu när jag hittade dem) och en guldig tröja... De kostade bara 99kr styck! Kändes som fynd ;) tyvärr var tröjan lite tajt så ska byta till en större storlek...Vill att den ska vara lite slapp liksom...
Nu har jag precis ätit champinjonsoppa. Brukar köpa Campbells soppa som man bara blandar med vatten och värmer. Den blir kalasgod!! och så lätt och smidigt att göra...
Ser lite på Melodifestivalen men ska gå och göra mig iordning nu. Kanske tar med datorn till jobbet och skriver nåt mer om jag blir uttråkad ;)
So long.

Tänkte ha den till svarta jeansshorts...?

Bästa sommarskorna ever!

hittade inte champinjonsoppan, men den är ju likadan bara att det står champinjonsoppa istället :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar