Bloggbild

Bloggbild

lördag 24 mars 2012

akuten.

ja bättre har man ju mått i sina dar :(
har varit helt utslagen sedan i torsdags! igår var det så illa på kvällen att jag ringde Dennis och bad honom komma hem från jobbet... han kunde tyvärr inte lämna jobbet så jag fick vänta tills han slutade. Hade feber och hostade så jag visste inte vart jag skulle bli av, så när Dennis kommit hem så tvingade han med mig till akuten... Det gick ändå rätt snabbt där, brukar ju ta sån tid! De misstänkte lunginflammation så tog diverse blodprover och EKG, men det visade sig att det inte var det (som tur var?!)
Fick iaf med mig lite medicin och ett recept som Dennis kunde hämta ut idag. Tog en av tabletterna när jag kom hem och däckade på en gång! Idag har jag i princip legat på soffan hela dagen och sovit till och från. Dennis är ju på jobbet och önskar han skulle varit här, känns ju mycket tryggare att ha honom här!
Har tagit medicinen så är helt sjukt trött och somnar förmodligen snart... men iaf så vet ni nu varför jag är så dålig på att uppdatera :)
hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar