Bloggbild

Bloggbild

torsdag 8 mars 2012

Torsdag kväll.

Sitter och tittar igenom min externa hårddisk, har lagt över lite bilder från datorn och hittade lite gamla skolgrejer :)
Åkte ju in till Lund innan och vi satt och pluggade till halv 5 typ... Blev klara med värderingsuppgiften och kom en bit på opponeringen. Får göra mer imorrn så blir det bra :) Sen får man väl börja öva på presentationen som vi har på måndag. Jag hatar (alltså verkligen HATAR) att prata inför folk... Kommer va dönervös att de som ska opponera ska säga massa taskiga saker :( men ska intala mig själv att det kommer att gå bra!!
När vi var färdigpluggade så gick jag och Jenny och tränade Aerobics. Var sjukt jobbigt eftersom jag hade träningsvärk :) men det gick bättre än jag trodde! Sen svängde jag inom torget och sa hej till Dennis :) Har ju inte träffat han så mycket den senaste veckan för vi har gått om varandra... Men i helgen får vi lite tid tillsammans iaf! Och sen har vi ju en heeeel veckas semester :) kommer säkert gå varandra på nerverna ;) haha
Nu ska jag göra något att äta och sen blir det soffhäng med hundarna...tur att jag har dem och slipper vara alldeles själv. De är faktiskt mysigt sällskap :)
sov gott.

Om en vecka ligger jag kanske här...?

Så skönt det ska bli med semester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar