Bloggbild

Bloggbild

onsdag 7 mars 2012

bad.

har verkligen varit en lugn dag idag. Har varit jättetrött och inte orkat nåt känns det som :)
När vi hade varit och fixat present till Daniel åkte jag hem och Dennis åkte till jobbet. Jag somnade på soffan en stund och sen har jag lagat lite mat - makaroner och köttbullar :)
Efter maten tog jag ett varmt bad, tänkte att det kanske skulle hjälpa mot träningsvärken...haha...
Riktigt skönt att bada, man gör det för sällan! Skulle vilja ha ett massagebadkar, men det får vänta tills man flyttar till ett hus tror jag...
Nu ska jag se om det går nåt kul på tv, men lär jag väl somna rätt tidigt!
Imorrn ska jag hem till Rebecca och vi ska fixa opponeringen till måndag och göra klart värderingsuppgiften som ska in nästa vecka...
natti.
extra varmt vatten, badsalt och levande ljus... MYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar