Bloggbild

Bloggbild

onsdag 28 mars 2012

tråkig.

Gud vad jag känner mig tråkig! Den senaste veckan har verkligen varit hemskt tråkig - först var jag sjuk och sen har jag bara tentapluggat. Kul liv :)
Idag har jag också bara pluggat som en idiot! Gick upp tidigt och satte mig i soffan med extentor. Efter lunch åkte jag hem till brorsan (har sjukt svårt att diciplinera mig själv hemma - bara gör andra saker som städar eller sånt). Fortsatte plugget där och när Emma kom hem frågade vi varandra lite saker och så... Gick en sväng till affären med brorsan för att få en paus, var ju ändå tvungen att köpa tentagodis ;) hehe...
Sen åkte jag hem och pluggade lite mer (haha ja, ni hör ju hur kul jag har det!!) och nu har jag precis lagt ner alla papper och tänker gå en uppfriskande promenad med Elvis. Sen får jag nog laga lite mat, slappa framför tv:n och lägga mig! Imorrn smäller det - tentadags!
Hoppas verkligen att jag har tur med frågorna så att jag klarar det, för det är så jobbigt att ha omtentor som hänger efter en. Men får göra mitt bästa och se hur långt det räcker :)
Sen efter imorrn blir det förhoppningsvis lite roligare blogginlägg ;)
so long.
fick in en bild iaf...har försökt få in fler nu i en halvtimme, men verkar va nåt fel med bilduppladdningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar