Bloggbild

Bloggbild

fredag 30 mars 2012

jobb.

nu sitter jag på jobbet. känner mig helt död och klockan är inte ens 12 (!!!)
Förkylningen och hostan sitter i och gör att huvudet känns tungt :( Men imorrn ska jag sova ut iaf! Dennis ska iväg tidigt på hästägarträff så kommer ändå inte kunna träffa honom på hela dagen. Då kan jag lika gärna sova ;)
Det har varit så himla tråkigt sedan vi kom hem från semestern, känns som att vi inte har setts någonting. I början var jag ju sjuk och sov mest, men sen har antingen Dennis varit iväg på nåt, eller så har jag varit iväg och pluggat. Och på kvällarna har han ju jobbat. Så himla tråkigt att aldrig hinna ses och göra saker ihop...
Nästa vecka tänkte jag åka hem till mamma & pappa ett par dagar. Blir mysigt att träffa dem och Rocky igen! Och så måste jag få in en dejt med min älsklingsMaria, har inte setts på sjuuuukt länge nu och har massa att prata om! Men vi får se när jag åker...
Nu får jag väl vara lite social med min kollega, haha... känner bara för att åka hem och lägga mig ;)
natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar