Bloggbild

Bloggbild

söndag 11 mars 2012

världens bästa flickvän.

Så igår var det Melodifestivalfinal... Var ju hos Dennis pappa och tittade, hade jättemysigt...Maten var god och Loreen var asgrym! Tyckte synd om Molly att hon inte fick fler poäng, hon är så himla duktig! Och så var det ju synd om Danny som kom tvåa i år igen... :( Men tror verkligen att Loreen har en bra chans i Eurovision! Hade varit roligt om hon vann hela skiten!
Efter Mello åkte vi in till Mat & Destillat och tog varsin drink. Klockan slog 12 och jag blev den första som grattade Dennis på födelsedagen - han fyller ju år idag :) Sen kom ett par kompisar och vi gick vidare till Herkules och tog några drinkar till... Det var en lugn och trevlig kväll, jag var jättetrött så var inte alls sugen på att festa, men det var ändå roligt att träffa folk :)
Imorse fick jag ju gå upp tidigt för att sjunga för Dennis ;) hehehe, lät nog inte vackert så trött som jag var ;) Men han fick sina fina presenter - en grillpanna av mamma och pappa och en kokbok med fransk mat av mig. Det fick han för att det skulle passa med min andra present - två flygbiljetter till Paris i juni! Är man inte världens bästa flickvän eller?! :)
Ska bli så sjukt kul att åka till Paris, har varit där två gånger innan och det är ju en fantastiskt mysig stad! Strosa runt på gatorna, fika, slappa i parken vid Eiffeltornet...längtar!
Sen var vi och åt lunch och strax ska Dennis till fotbollen. Själv ska jag nog sola (m å s t e.få.grund!!) hehe... Sen ska jag hem till Rebecca och vi ska gå igenom redovisningen imorrn...Ikväll ska vi laga nån god mat och mysa och se på Taken på tv. Se den om ni inte har sett den!! Sjukt bra film...!
So long så länge.
Grym!

världens bästa present...


sjukt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar