Bloggbild

Bloggbild

fredag 30 mars 2012

äntligen.

ÄNTLIGEN har jag fått mina Jeffrey Campbell!! Är så glad så jag spricker, vann en auktion på Tradera igår så nästa vecka borde dom komma! Nu är jag bara lite, lite nervös för att bli lurad... För ett och ett halvt år sedan skulle jag köpa ett playstation till Dennis på Blocket och blev lurad på 3000 spänn som jag inte kommer se röken av :(
Men Tradera känns ändå säkrare, eftersom man måste registrera sig med personnummer och sånt och denna säljaren hade bara positiva omdömen...så håller tummarna att det är okej!
Idag sov jag länge :) så himla skönt! Nu ska jag äta lite frukost och sen städa lite tror jag! Städandet har ju blivit lidande de senaste dagarna pga sjukdom och tentapanikplugg ;) Sen i eftermiddag skulle nog jag och brorsan till Nova en sväng... blir mysigt :)
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar