Bloggbild

Bloggbild

fredag 30 mars 2012

crazy.

Nu var man hemma igen...
Städade ju lite innan och sen körde jag Dennis till jobbet. Efter det hämtade jag brorsan och vi åkte till Nova. Fyndade en tunika på H&M för 149kr !!!! (nu får jag definitivt inte shoppa mer denna månaden - och den har ju bara börjat....!) Vi åt på McDonalds (åååh, inte bra för min diet...) och sen var vi inne på Rusta där Tobbe köpte en matta till sin balkong... En mysig dag helt enkelt...
Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta en liten powernap? Tror nog jag måste det för annars kommer jag aldrig orka jobba hela natten! Är fortfarande rätt förkyld och hostan har inte försvunnit så är inte alls sugen på att jobba ikväll :( Men hoppas tiden går snabbt!
Ikväll är det ju premiär för Let's dance och det tänker jag kolla på :) älskar ju dans och brukar tycka det är ganska kul att de "kändisarna" dansa, haha... Skriver säkert nåt mer senare...
so long.
tunikan från H&M... söt visst?!


crazy kollage ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar