Bloggbild

Bloggbild

tisdag 6 mars 2012

träningsvärk.

mina muskler är döda idag. Det var inte så smart att gå på box igår när man ska på fest idag ;)
Gick upp tidigt för att åka till skolan och Bokorridoren. Det är typ en mässa med massa fastighetsbyråer och andra företag så passade på att höra mig för om praktik till sommaren... Verkar som att det kanske ser lite ljusare ut än vad jag har trott, så fick lite hopp :)
Sen svängde vi inom systemet och handlade dricka till ikväll. Blev en flaska rött - Il Conte. Jag gillar det vinet, smakar gott och är ganska lättdrucket. Annars kan jag tycka att röda viner är så "tunga"... Dessutom kostar det typ 55kr (!), bra för studenter med andra ord :P
Ska ju först hem till Malin och äta middag, blir tacos och sen drar vi till efterfesten vid 11 kanske... Tror det kommer bli kalaskul :) Fast just nu är jag inte så pepp, sitter i soffan och känner mig trött :)
Ska börja göra mig iordning så fort jag skrivit klart här...
Party on.
Ni borde testa detta...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar