Bloggbild

Bloggbild

lördag 31 mars 2012

earth hour.

Nu har jag motvilligt lagt ifrån mig boken :) det är spännande och när man väl börjat läsa vill man inte sluta! Gissar att jag kommer läsa en del imorrn med ;)

Nu är klockan 20.30 och då börjar Earth Hour. Har släckt ner hela lägenheten och tänt levande ljus, får ju försöka bidra till en bättre miljö:) Har dock på tv:n för att se finalen i Gladiatorerna hehe... Sen måste jag nog fuska lite när jag ska göra mig iordning så jag inte kommer för sent till jobbet!
Ska göra lite soppa till kvällsmat och sen får jag börja göra mig iordning, hade tänkt göra det innan tv:n började men tiden gick så himla fort! Dagarna brukar ju försvinna när man jobbar natt, det är det tråkigaste.... Men men, hoppas på en mer händelserik och mindre sjuk kväll ikväll;)
hoppas ni får en rolig kväll/natt!

mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar