Bloggbild

Bloggbild

fredag 2 mars 2012

mars

åh, det är redan mars! det gick inte så bra att gå upp tidigt för att träna, haha... dessutom kändes det onödigt att åka in en extra sväng till lund eftersom jag ändå skulle köra Dennis senare... Så tvättade lite istället och fixade med lite smågrejer tills vi skulle åka in på eftermiddagen... Satt en stund i uterummet i solen, där blir så sjukt varmt och det kändes verkligen som sommar! Sen tog vi först en sväng till en bilfirma för att titta på ny bil... Måste verkligen ha en kombi till hundarna, går ju inte att ha Elvis i baksätet liksom!
Såg några fina, men ska ju fixa den vi har nu först och få sålt den också! Sen stannade vi till på ett "minizoo" på väg till Lund. Tycker det är mysigt att gå runt och titta på djur ;) De har massa fiskar och sånt, och nu hade de fått in en haj!! Väldigt liten men ändå! Hur coolt hade det inte varit att ha en haj i vardagsrummet?! hehe...
När jag lämnat Dennis åkte jag och tränade (stolt över mig själv!!). Fanns inga pass jag ville gå på som gick vid den tiden så jag hängde i gymmet... Har förmodligen sjuk träningsvärk imorrn!
Sen åkte jag till brorsan och skrev på uppsatsen så nu är den i princip klar! så himla skönt! Sen tittade vi på lite Face off - en serie om make up artister...typ som project runway fast för smink...Riktigt kul är det :)
Nu ska jag strax göra mig iordning för jobbet, ska ju jobba hela helgen denna veckan också. Pust, men behöver ju pengarna och när man väl är där är det ju ingen fara, bara nu som man känner att man gärna hade stannat i soffan hela kvällen ;)
See you.

Rocky njöt också i solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar