Bloggbild

Bloggbild

torsdag 29 mars 2012

färdigtentad.

Jodå, då var denna dagen över! Tentan gick helt okej tycker jag. Känns som att det finns en chans att jag klarade den iaf, trots att jag inte kunnat plugga ordentligt och inte mådde toppenbra idag. Ville snyta mig hela tiden men kunde ju inte gå fram och tillbaka till toaletten så blev så himla trött i huvudet. Men frågorna var ändå okej, svarade på typ allt. Bara att jag inte kunde skriva så utförligt, men med lite tur så klarar jag det iaf så håll tummarna ;)
När jag var klar gick jag en sväng på Entré, tyckte jag förtjänade en liten shoppingrunda och fyndade faktiskt lite :) Köpte en stickad tröja med usa-flagga på Gina Tricot. Har velat ha den länge nu, men inte velat lägga 300 spänn på den. Men så idag hittade jag den på rea (wiiihooo) så då fick jag slå till ju :) Köpte också ett linne som man knyter i midjan i marinblått med vitt tryck... blir superfint till vita jeansshorts i sommar :) Sen var jag bara tvungen att kolla in H&M och där hittade jag en guldig plisserad klänning för bara 149kr!! lite längre där bak, som jag tycker är fint... vill ha ett par Jeffrey Campbell skor nu som hade varit sjukt fint till!!!
Sen åkte jag hem och nu sitter jag i soffan och slappar. Hade tänkt åka till brorsan men orkar nog inte ta mig härifrån, man blir så sjukt trött efter tentor! Ska nog laga lite mat (snabbmakaroner och kabanoss) och sen slappa ännu mer framför tv:n ;)
Nu är det ingen skola förrän på måndag, så imorrn ska jag bara njuta av att tentapressen är över!
peace.


Dagens fynd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar