Bloggbild

Bloggbild

söndag 25 mars 2012

efterrätt.

Detta var dagens efterrätt :) synd bara att jag typ inte känner nån smak eftersom jag fortfarande är förkyld :(
Idag har jag mest vilat. Har blivit mycket bättre men är fortfarande inte bra...har ingen feber iaf och hostan är inte lika illa. Dennis sov länge idag så jag såg någon film som gick på tv imorse. Sen har vi mest slappat i soffan... Har dammsugit dock, så känns som man gjort lite nytta hehe...
På kvällen åt vi tacos och nu ser vi på 2012, riktigt dålig film tycker jag... Ska lägga mig ner nu så somnar nog snart eftersom jag tog min medicin för ett litet tag sen... :)
Imorrn ska jag försöka åka in till rebecca så jag får pluggat lite till tentan!! Hoppas jag mår ännu lite bättre imorrn:)
Natti.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar