Bloggbild

Bloggbild

torsdag 22 mars 2012

back to life.

Ja, då var man hemma igen efter en fantastisk vecka på Gran Canaria. Borta bra, men hemma bäst - visst är det skönt att komma hem men ett par dagar till i solen hade man inte tackat nej till...
Flygresan dit gick bra, vi drack lite vin på planet, spelade lite kort och vips var vi framme! Per visste ju inte att vi allihop skulle komma så han fick världens chock när vi kom fram en efter en :) Sen var det lite sol innan vi gick ut och käkade. Dagarna har fyllts av sol & bad, strandpromenader, god mat och dryck, sena nätter, tidiga morgnar, prutande, balkonghäng, skratt, skratt och åter skratt! Har haft en fantastiskt härlig vecka :)
Flyget hem gick inte lika snabbt som det gjorde dit. Gick upp vid 4 imorse (!!) för att komma ut till flygplatsen. Fick sovit en timme typ på vägen till Madrid där vi skulle byta flyg. Där blev det försenat och resten av resan gick sååååå sakta! Sen fick vi vänta en evighet på våra väskor på Kastrup. Men till slut kom vi hem iaf. Dennis skulle hämta bilen som varit på lagning men den var inte klar så det blev lite kluddigt - han skulle ju till jobbet och jag skulle hämta Elvis! Dennis fick ta motorcykeln till jobb och jag tog bussen. Elvis blev superglad när jag kom, han har nog saknat mig ;) hehe...
Tittade på Castle hos brorsan och han bjöd på tacos. Riktigt gott med "svensk" mat! Sen fick jag och Elvis ta en taxi hem. Det gick jättebra, Elvis älskar ju att åka bil så det var inga problem :)
Nu sitter jag här i soffan och ska lägga in lite bilder tänkte jag, ni är kanske nyfikna?;)
Peace & Love.
gratis internet på flyget ner!



framme i lägenheten!


utsikten från balkongen








minigolf!


mysig kväll på balkongen!




nice!



hjärtat & jag

längtar till sommaren!!

sista kvällen

lite färg har man fått iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar