Bloggbild

Bloggbild

måndag 5 mars 2012

Måndag.

Idag var det dags att åka till skolan igen! Känns som att det var hur längesen som helst som man var där...men var ju tvungen att lämna in uppsatsen i pappersformat också, så vi var så illa tvungna att åka haha... Mötte upp Jenny och när vi hade lämnat uppsatsen åkte vi och solade! Tänker att jag ska sola någon gång till nu innan Gran Canaria så man får upp någon form av grundfärg (hmm, kanske är önsketänkande - är ju i princip helt vit just nu!!). Men även om man inte får någon färg så är det ju iaf skönt att ligga i värmen en stund ;)
Sen gick vi en sväng på Entré när vi väntade på bussen... Vet fortfarande inte exakt vad jag ska ha på mig imorgon (Bokorridorens fest - ) så börjar få lite panik! Tänkte ha de blå skorna jag fick av Dennis iaf, och kanske ett par svarta shorts och en svart halvgenomskinlig tröja som jag köpte idag på Gina...? med ett blått skärp till...ska prova sen och se om det är fint :P
Sen åkte jag till Burlöv Center, för jag skulle köpa boxningshandskar (!)... Brorsan har lurat med mig på box ikväll på Gerda, så bäst att man kommer förberedd ;) kommer döööö...
Dennis skulle egentligen hämtat mig där men jag blev klar lite tidigare så jag gick hem. Funkar ju när det är fint väder... Så nu ska jag ta ut hundarna och sen prova outfits inför imorrn! Slänger nog upp ett inlägg ikväll igen ;)
peace out.
149kr på Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar