Bloggbild

Bloggbild

måndag 12 mars 2012

redovisning.

Nu är jag hemma från skolan efter redovisningen. pust! det gick ju okej trots at jag var supernervös! fattar inte varför egentligen för innan alltihop är jag ganska lugn...det är först när jag börjar prata som jag blir jättenervös helt plötsligt och glömmer vad jag ska säga (trots att jag kan det typ utantill innan)... blir väl nervös av min egen röst haha! men men, nu är det gjort så det är ju skönt :)
Fick inte så farlig kritik på opponeringen heller, vilket också var skönt...lite grejer som ska ändras och lite som ska förtydligas, sen skickar vi in skiten ;)
Gårdagskvällen var supermysig. Maten var jättegod! Dennis använde sin nya grillpanna och kycklingen blev verkligen perfekt! Sen såg vi ju Taken på tv och hann med slutet av Pretty woman efteråt... Måste snart se Pretty woman igen, var längesen och jag älskar den filmen ;)
Var uppe tidigt imorse så är lite trött, men ska bara skriva på arbetet och sen fixa inför resan... Wiiieee! på onsdag är det inga vinterjackor, vantar eller mössor på en hel vecka! lovely :)
see you.

ps. igår var det över 80 st unika besökare här! rekord! tycker ni får börja kommentera lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar