Bloggbild

Bloggbild

fredag 9 mars 2012

jubb.

Då vart man på jobbet igen,känns som jag är här varje helg ju:) gick upp jättetidigt idag för jag skulle åka med Dennis till Lund när han skulle till jobbet...
När jag lämnat honom åkte jag till brorsan för att skriva på opponeringen...han hjälpte mig att fixa Word på min dator!! Tur man har en bror som kan fixa sånt:)
Sen åkte jag hem till hundarna och gjorde klart opponeringen! Skönt att slippa tänka på det i helgen... Nu är det bara redovisningen som ska pluggas in:)
När Dennis slutade hämtade jag honom och sen skulle han på fotboll. Dom hade DM-match på Malmö stadion idag...! Tyvärr förlorade de:(
Själv satt jag i soffan och skrev ner vad jag ska säga på måndag,såg mentalist och gjorde mig iordning för jobbet. Och nu är jag här!
Kommer bli en lååång kväll... Hoppas det kommer lite roligt folk :)
Ha en fin kväll.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar