Bloggbild

Bloggbild

måndag 12 mars 2012

die. hard.

matkoma i soffan nu! pheeeww.... lagade korv stroganoff (som vanligt!!) och både jag och Dennis är proppmätta! Inte bra för jag ska ju fixa grejer inför resan ;)
Satt ett par timmar förut och fixade till arbetet efter opponeringen...tog lite längre tid än jag trodde, men till slut blev det bra iaf! Sen slappade jag framför Project Runway ett tag, har sett den säsongen förut så tittade inte så noga. Dennis var ute och körde motorcykel i det fina vädret!
Sen har jag bara städat lite, tvättat - måste ju ha rena kläder med sig på semestern hehe... Sen mat som sagt, och nu tittar Dennis på Die Hard på tv. Jag måste fixa med tvätten och lite annat så jag struntar nog i filmen...är ganska trött så vill komma i säng i tid med...
imorrn blir det full rulle...ska växla pengar, packa (vilket kommer ta typ 7 år!!), städa, kasta all mat i kylskåpet (de var aldrig här idag, så med lite tur får vi det fixat imorrn men maten måste nog ändå kastas), måste till apoteket och fylla på min resemedicinväska etc etc och så vidare ;)
Hoppas ni har haft en fin dag i solen...
natti.

1 kommentar:

  1. Så du vill ha kommentarer ;o)
    Alltid lika roligt att läsa din blog min lilla gräddnos xxxx

    SvaraRadera