Bloggbild

Bloggbild

söndag 4 mars 2012

söndag.

idag är det ju vilodag... vaknade vid halv 11 på soffan av att Elvis snarkade vid mina fötter :) och han snarkar verkligen högre än ett ånglok!! Tydligen somnade både jag och Dennis på soffan igår (och hundarna med för den delen...). Tittade lite på Vasaloppet på tv innan jag gick ut med hundarna. Sen åkte jag hem till brorsan igen för att göra klart uppsatsen. och nu är den färdig och inskickad! Känns helt underbart :) ska vänta någon dag med att få tentaångest, haha...nu vill jag bara njuta av att den är klar :)
Igår på jobbet var det kaos. Sjukt mycket folk och jag hade ju tagit på mig varma kläder eftersom där blir kallt när man inte har så mycket att göra (var ju jättelugnt i fredags). Tji fick jag - blev värsta anstormningen och vi hade helt fullt! Sprang som en idiot med galna kosjukan fram och tillbaka med jackor... Men det gick bra iaf!
Nu är Dennis på fotbollen, de spelar sin första tävlingsmatch idag -heja heja! Brorsan ska laga mat till mig och sen ska vi se ett avsnitt av Face Off (finns ju inget Castle förrän på tisdag haha)
Ikväll blir det lugnt, lagar väl någon god mat och ser på Firman och myser lite :)
see you.
Jag och Dennis ska åka Vasaloppet innan vi dör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar