Bloggbild

Bloggbild

torsdag 1 mars 2012

Horatio Caine

Sitter i soffan och väntar på att CSI Miami ska börja!
Imorse var jag duktig :) Var ute med hundarna i en timme, kändes verkligen som att våren är på väg för det var inte kallt trots att det var molnigt! wiiiie, längtar till sol och värme!
Sen gjorde jag ju pannkakor som ni kunde se innan:) Är så himla gott att äta pannkakor till frukost! Bäst med glass men körde sylt och socker idag...
Sen dammsög jag och tvättade lite innan jag körde Dennis till jobbet. Åkte till brorsan och tittade på Castle eftersom vi inte kunde se det i tisdags! Sen tittade han igenom vår uppsats och hade lite kommentarer - alltid bra att ha någon annan som läser ens arbeten eftersom man brukar stirra sig blind på det man själv skrivit :)
Ikväll ska jag bara se CSI och ta det lugnt...Funderar på att träna tidigt imorrn så då måste jag ju orka gå upp haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar