Bloggbild

Bloggbild

torsdag 22 mars 2012

sjuk.

är det inte typiskt att man blir sjuk när man kommer hem från semestern?!
Har åkt på en rejäl förkylning med feber och hosta och känner mig heeeelt nere :( Sov ganska länge idag, vaknade väl vid 11. Fick tömma kylen för den skulle ju fixas idag... Sen dammsög jag lite snabbt men när vi hade ätit gick jag och la mig och då var klockan halv 2... Dennis hälsade på sin pappa en sväng och sen åkte han till jobbet... Själv vaknade jag vid 20 (!) och förflyttade mig till soffan istället... Har sett på CSI Miami och Criminal Minds men ska gå och lägga mig igen nu och hoppas på att förkylningen är borta imorrn! Måste ju tentaplugga!! och det går verkligen inte när man mår såhär :(
får lite smått panik...!
sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar