Bloggbild

Bloggbild

måndag 26 mars 2012

plugg.

Idag när jag vaknade mådde jag helt okej! Så himla skönt... visst har jag lite hosta och är fortfarande förkyld, men nu kan jag åtminstone röra på mig utan att svimma :)
Åkte in till Rebecca vid 11 och sen åkte vi och Emma ut till andra Emma i hennes nya hus :) Så himla fint dom hade gjort det, renoverat och sånt... Blir ju sjukt sugen på att flytta till hus själv ;)
Vi pluggade rätt mycket faktiskt, mer än vad jag trodde haha... Sen fikade vi lite och gick en liten sväng i solen.
Nu har jag precis kommit hem och ska gå igenom lite uppgifter. Imorrn blir det en heldag hemma hos Rebecca och förhoppningsvis får man lite svar då. Annars känns denna tentan rätt körd :/ typiskt att man skulle bli sjuk nu ju :( men men... får göra så gott jag kan!
Känns positivt att jag är på bättringsvägen iaf!
hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar