Bloggbild

Bloggbild

onsdag 29 februari 2012

Vapiano.

Idag har det varit en låååång dag! Gick upp kl 07.00 (!) för att hinna gå till bussen som går till Lund...(tar typ 25 minuter till den busshållplatsen) Hann i god tid och mötte upp Jenny och åkte till blodcentralen. Mötte även en gammal kompis som jag inte sett på typ 8 år kanske! sjukt otippat men roligt:)
Sen lämnade vi blod. Jag fick lämna ett rör extra som skulle gå till forskning (kände mig lite speciell haha) bara för att jag har "speciell" blodgrupp. Åt lite frukost där när vi var klara så vi inte skulle svimma :P Sen åkte vi hem till Rebecca och skrev på uppsatsen... Nästan klara nu! Har skrivit allt, så är bara finliret kvar, läsa igenom och ändra några enstaka grejer och sen är det färdigt! såååå skönt!
Vid halv 6 tog vi oss in till Malmö för att fira Emma i efterskott... Eftersom alla inte kunde komma på hennes födelsedag hade hon som förslag att vi skulle äta middag på Vapiano. Har aldrig ätit där innan men det var sjukt gott! Och hur mysigt som helst... Åt pasta med tomatsås med vitlök och chili...Mmmmm!
Sen tog jag bussen hem och har nu varit ute med hundarna. Laddade ner ett nytt fotoprogram för att göra något roligt kollage, men blev inte så roligt hahaha... Är dock för trött för att orka leta upp nåt annat så det får duga ;)
Dennis jobbar hela natten så ska nog gå och lägga mig snart. Imorrn är jag helt ledig! Ska bli nice, får se vad man kan hitta på!
Sov sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar