Bloggbild

Bloggbild

söndag 19 februari 2012

söndagsmys.

Som ni såg innan så var vi på brunch med Daniel och Emma förut. Ett riktigt mysigt ställe i Malmö som heter Southern Kitchen och som serverade "amerikansk brunch". Där fanns hur mycket som helst att välja mellan - äggröra, bacon, yoghurt, flingor, frukt, bröd, chicken wings, pannkakor (såna små tjocka man äter i USA) och brownies ;) Verkligen ett mysigt litet ställe med "gammal" känsla, de hade en blind pianist som spelade live och en riktig jukebox (såå fina!) Blev proppmätt så när vi kom hem satte vi oss på soffan och där sitter jag kvar haha...
Igår hade jag en skön kväll hos brorsan. Vi såg en film som hette Faces in the crowd. Rekommenderar verkligen den! Den var jättespännande! Sen lagade jag lite mat och vi hade en lugn och skön kväll/natt. Hade med mig hundarna och det funkade jättebra. Elvis var lite stirrig för grannarna hade inflyttningsfrst och spelade skithög musik till typ halv 2 på natten, men annars var det inga problem. Där är så himla lyhört hos brorsan så man hör ju minsta grej, vilket Elvis som vakthund ofta får för sig att berätta om med ett skall. Och eftersom det bor flera barnfamiljer där så är det inte så kul om han skäller mitt i natten (han skäller ju liksom rätt högt...) Men som sagt, det gick väldigt bra igår :)
Här har vi inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra ikväll. Tänkte först bio men vet inte om vi orkar! Vi får se hur det går med kvällsplanerna.

So long så länge.
Vill också ha en jukebox...!

Mitt lilla hjärta :)
Filmen från igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar