Bloggbild

Bloggbild

onsdag 22 februari 2012

myskväll.

Onsdag, halva veckan har gått. Hade tänkt att gå upp tidigt så man skulle få lite gjort idag, men är så sjukt dålig på att gå upp när klockan ringer! Så istället för att gå upp halv 9 gick jag upp kvart över 10... Då hade Dennis åkt iväg med bilen, blev nåt fel igår när han lämnade den så han fick åka in idag igen. Själv tog jag en liten lagom lång runda med hundarna och sen satte jag mig i soffan för att skriva på B-uppsatsen igen. Nu börjar det verkligen likna nåt!
Fick städat lite och rensade i min byrå i sovrummet. Hittar alltid så mycket roligt när jag ska rensa nånstans så det brukar ta ett tag ;) Lagade korv stroganoff till lunch och sen slappade vi lite i soffan. Man är ju inte direkt sugen på att göra något i det här vädret!
När Dennis åkte till jobbet tog jag en lång och varm dusch och sen har jag haft lite spa-kväll här hemma. Smörjde in mina torra ben med body butter, målade naglarna på både tårna och fingrarna, drack te och hade tänt levande ljus. Hur mysigt som helst! Mitt favorit-te är Indian chai från Twinings. Såååå gott! Men det måste va exakt rätt mängd vatten, socker och mjölk om det ska bli bra!
Har tittat lite på tv samtidigt som jag har myst med hundarna och nu går En kvinnas doft på tv. Det är Dennis favoritfilm så jag tänkte att jag skulle se den (har bara sett början innan)...
Till filmen är det mer te och tortillachips! Ibland måste man lyxa till det ;)
Hoppas ni har haft en mysig kväll!
myyysigt...eller vad tycker ni?


Rocky myser som vanligt med filten


fina ljusstakar från IKEA

Elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar