Bloggbild

Bloggbild

fredag 24 februari 2012

FreDaG.

man borde ju vara glad att det är helg, men ska jobba hela helgen så blir inte så mycket till helg för mig :) men ska jobba med bästaste Anna så kommer bli roligt!
Igår åkte jag ju till brorsan på kvällen och tittade på filmen (Conviction). Den var ganska bra, gillar när filmer är baserade på verkliga händelser. Sen hämtade jag Dennis och vi åkte hem.
Idag har vi tittat på nyhetsmorgon hela morgonen för att få med oss vad prinsessan ska heta! Estelle. hmmm, ja...kommer tycka det är fint när det har växt lite på mig:) Jo, prinsessan Estelle. Fint!
Solen lyser och jag var ute med hundarna innan. Men VARFÖR måste det blåsa varenda dag det är sol ute?! Det är nåt fel på den här delen av landet! ;)
Vid 3 ska jag träffa Jenny för att träna. Idag blir det Step och jag kommer dö lite. Känner mig sjukt otränad, så hoppas jag överlever... men tur att Jenny peppar mig annars hade det väl aldrig blivit av!
Sen är det bara att ladda för jobbet inatt. Fick ju pengar idag så egentligen vill man ju bara ut och shoppa! Men får försöka hålla lite i pengarna till semestern. I alla fall tills imorrn när jag och Jenny ska gå på stan...haha!
see you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar