Bloggbild

Bloggbild

onsdag 15 februari 2012

magproblem

usch ja, inatt var ingen rolig natt. Elvis var helt stirrig och gnällde heeela natten. Vet inte om det var för att det var storm ute eller för att han hade ätit lite rotfrukter från soppåsen :P I vilket fall som helst var det hemskt och varken jag eller Dennis fick särskilt mycket sömn. Till råga på allt hade jag så himla ont i magen, det kändes som att någon satt inne där och vevade runt med en slev eller nåt. Min mage har nog aldrig pratat så mycket förr! haha
När jag skulle gå upp imorse för att gå till skolan så kände jag att det bara inte gick, så fick strunta i övningen idag. Hoppas inte man missade för mycket bara!
När jag kände mig lite bättre gick jag en lång runda med hundarna och det var rätt skönt att få lite luft även om det bubblade som tusan i magen. Sen la jag mig på soffan och skrev på B-uppsatsen. Har verkligen varit en tråkig dag!
När Dennis kom hem åkte jag och handlade och sen lagade jag ugnsbakad falukorv med potatismos. Mums! (har till och med fått Dennis att gå från "bläää" till "riktigt gott" angående denna maten! haha). Sen tittade vi på Mentalist, men det var ett avsnitt jag redan sett :( Nu ser vi lite halvt på Grammygalan men jag funderar på att lägga mig. Måste orka till skolan imorrn!
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar