Bloggbild

Bloggbild

tisdag 21 februari 2012

...

Igår såg vi alltså Safe house på bio. Den var helt ok, inte den bästa filmen jag sett, men klart sevärd! Det var roligt att det var ett par svenskar med också (Fares Fares och Joel Kinnaman).
Idag har varit en bra pluggdag :) Vaknade i soffan haha... Vi båda somnade i soffan igår och jag vaknade vid 6-tiden men tyckte det kändes onödigt att gå upp till sängen då, så jag la en filt över Dennis och tog en till mig själv och fortsatte sova :) När jag vaknade imorse hade Dennis hämtat mitt täcke och bäddat in mig:) så sött...
Sen var han och lämnade bilen, så jag tog hundarna och mötte honom på väg hem. Efter det var det dags att åka in till Lund för att skriva på B-uppsatsen. Vi har kommit riktigt långt, så himla skönt! På torsdag på handledningen siktar vi på att vara nästan klara.
Sen åkte jag hem till brorsan och åt semla och tittade på Castle (wiihooo!). Sen klippte jag honom (jag är hans privata frisör haha) och sen kom Dennis och hämtade mig. Nu sitter vi i soffan och ska se Criminal minds. Kommer förmodligen somna här ikväll igen;)
See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar