Bloggbild

Bloggbild

onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag.

Igår var det alltså alla hjärtans dag. Mysigt eller överskattat egentligen? Jag tycker det är rätt mysigt, men känns inte som att man måste förstora upp det så mycket. Det kan va mysigt att få lite blommor eller en liten present men det ska ju liksom inte utklassa födelsedagen. Jag hade köpt en mörkblå "farfarströja" till Dennis och ett par kalsonger från Beckhams kollektion för H&M. Av Dennis fick jag en jättefin blombukett och - tadamtadam - de blå skorna som jag såg förra veckan! Wiiiieee ibland har man världens bästa pojkvän ;)
Dagen var som en vanlig dag. Var i skolan först och sen åkte jag och Jenny och tränade Pilates. Det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång! Jag förstår inte att så små rörelser kan vara så jobbigt att göra ;)
Sen på kvällen så lagade vi middag (rättade sagt, Dennis lagade middag). Det blev musslor till förrätt! Jag har bara ätit musslor typ två gånger förut, båda gångerna har Dennis lagat dem. Innan jag träffade honom hade jag aaaaldrig fått för mig att äta det! hahaha...Men han är så himla duktig på att laga mat och såsen som blev igår var helt gudomlig!
Till varmrätt blev det mördegsinbakad ryggbiff med rotfrukter. Också hur gott som helst! Det var bara synd att man var så mätt efter musslorna så man orkade inte äta upp allt. Sen satte vi oss proppmätta i soffan och hamnade i matkoma. haha... Tittade lite på tv och somnade ganska snabbt!
Kärlek till alla.


mmmmmmmmm....



...och så lilla jag.


1 kommentar:

  1. Åh!! Mys!! Vilken härlig alla hjärtans dag! OCH DU FICK SKORNA!! YÄÄÄÄÄY! 10 poäng till Dennis! Sjukt bra pojkvän! :)
    pusss min älskade vän
    Maria

    SvaraRadera