Bloggbild

Bloggbild

söndag 26 februari 2012

trött men amazing!

åh. Det var skitmycket på jobb igår, kom folk heeela tiden så vi hann inte sitta ner på hela natten! Kom i säng halv 5 och skulle va i Malmö för att träffa Jenny kvart i 11 ju. Försov mig lite, men hann in i tid :)
Det var mysigt, men blåsigt, på stan. Var riktigt längesen jag gick på själva stan i Malmö. Brukar ju mest gå på Entré. Vi hann med att titta i alla affärer vi ville och shoppade en del. Fyndade en pälsväst på Zara som jag har letat efter i ett halvår typ! Nöööjd :) Lägger ut lite bilder imorrn tror jag ;) Hittade också ett par skor jag vill ha. Jeffrey Campbell Lita. Vill ha, vill ha, vill ha!!
Sen körde jag Dennis till jobbet och så åkte jag och brorsan en sväng till Nova Lund. Köpte ett jättefint linne på H&M och lite andra småsaker... Nu får jag hålla i pengarna inför resan!
När jag kommit hem och varit ute en lång runda med hundarna var jag tvungen att sova en stund. Var så sjukt trött och det e ju jobb inatt igen så måste hålla mig vaken ;) Sen tittade jag på Melodifestivalen medan jag gjorde mig iordning... tror jag har en fjortiscrush på Danny! Såååå himla duktig... Tycker han sjunger jättebra och är sjukt grym på att dansa... Dessutom är han söööt :) amazing, så att säga, hahaha...
Sen var det bara att pallra sig iväg till jobbet och nu är jag här. Blir nog mycket folk ikväll också eftersom det är löningshelg...!
amazing.
Jeffrey Campbell Lita. Om någon vill göra mig glad tas ett par tacksamt emot i storlek 37 ;) finns att beställa på henrykole.se...
Grattis på födelsedagen Danny! och till vinsten i Melodifestivalen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar