Bloggbild

Bloggbild

söndag 12 februari 2012

saturday.

åååhh...filmen (All good things) som vi såg i onsdags var riktigt dålig! Se den inte! haha... stod att det skulle va en thriller som skulle va spännande från början till slut, men sammanlagt var det kanske en minut på hela filmen som var spännande...skulle mer klassa den som ett drama...
I torsdags skolkade jag faktiskt (illa jag vet, men var så sjukt trött och det skulle va så tråkiga föreläsningar) Pluggade hemifrån istället och sen åkte jag hem till Rebecca där hon och jag och Jenny försökte komma igång med vår B-uppsats. Det gick sådär:) Men har iaf börjat skriva lite nu...
I fredags pallrade jag mig till skolan och sen skulle ju Maria komma! Gick en sväng på Entré medan jag väntade på henne och hittade en tröja på H&M som jag köpte. Sen åkte jag och M hem och gick en långrunda med hundarna, lagade lite mat och gjorde oss iordning för party:)
Vi förfestade hemma hos Rebecka i Lund, brorsan kom också med en kompis och vi hade jättekul! Drog till Herkules vid 12 och vid det laget kände jag att det var dags för mig att börja dricka vatten :P så blev inte mycket spenderande i baren (tur, eftersom jag inte har några pengar haha)
Vi dansade och dansade och jag träffade sötaste Sofia! Hade en sjukt rolig kväll:)
Idag är det lördag och vi har varit en sväng i Halmstad. Dennis ville se travet så jag passade på att träffa mamma och pappa. Först åkte vi till mormor för mamma och moster hjälpte henne att plocka undan i hennes bokhylla. Hon har såååå mycket saker och det var roligt att se. Dessutom berättade hon om hur hon och morfar träffades... Älskar att höra såna gamla historier;)
Tog med mig två lådor med lampor hem och lite annat som jag hittade i "mitt förråd" hehe... Sen var det semla till fika och så var det dags att åka hem igen! Lagade spaghetti och köttfärsås till mig och Dennis och sen var det dags att åka till jobbet. Nu sitter jag här och väntar på smällen. Några kända DJs som ska spela ikväll så vi räknar med massa folk! ska se om jag kan få upp lite bilder från igår!
Party on.
Finaste vännen!


Syskonkärlek?

Korridorsbandy...




Posering med rekvisita, haha

öööhh?

Den nya tröjan

Gillar stilen...


Duschbild, javisst! (inte smart när det är vatten i slangen dock)

En regel! (inte spilla). Maria lyckades spilla ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar