Bloggbild

Bloggbild

måndag 20 februari 2012

safe house.

Igår blev det inte mycket gjort på kvällen. Vi var båda supertrötta så det var skönt att bara sitta i soffan och se på tv. Vi såg Så ska det låta och satt här och skrålade haha... Så roligt när man kommer på vad det är för låt :) Dennis skrattade åt mig för att jag blev så till mig när jag visste ;)
Sen kl 21 var det ju Firman. Jag gillar den serien jättemycket, tycker den e riktigt bra och spännande! Var ute en kvällsrunda med hundarna och sen var det sängen. Har sovit helt underbart skönt inatt men har nog sovit lite för länge för är helt sliten. Har ju inga föreläsningar denna veckan så är helt ledig förutom handledningen på torsdag. Skönt! Men vi ska ju såklart skriva på B-uppsatsen...
Idag är det sjukt fint väder så jag gick en långrunda med hundarna när jag vaknade. Var ute en timme och hade kunnat va ute en timme till :) Så skönt med sol!
Nu kom Dennis precis hem met mat, så vi ska äta. Ikväll blir det bio - Safe house. Uppdaterar senare om hur den var!
Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar