Bloggbild

Bloggbild

onsdag 8 februari 2012

all good things.

Halva veckan har gått. Idag var jag supertrött när jag skulle gå upp, övervägde att skippa skolan innan lunch men tog mig samman och åkte iväg i tid:) Riktigt tråkiga lektioner så önskade att jag hade stannat hemma och sovit hahaha...
Efter skolan gick jag en sväng med hundarna och sen ringde Angelica som jag inte har pratat med på hur länge som helst! Sååå roligt och vi pratade över en timme! Sen fick jag snabbplugga lite innan Dennis kom hem från jobbet. Vi åkte och handlade och det blev tacos till middag. Så himla gott! Nu sitter vi i soffan och är proppmätta, väntar på att travet ska bli klart och sen ska vi sätta på en film - All good things. Hoppas på att det är en bra thriller så man får bli lite uppskrämd och kanske krypa lite närmre i soffan ;)
See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar