Bloggbild

Bloggbild

fredag 3 februari 2012

long time no see.

åh har varit dåligt med uppdateringar nu! Men har varit lite kaos här senaste veckan. På torsdagskvällen fick vi besök av en kompis till Dennis som skulle med till Paris, så vi käkade lite middag och såg på tv bara. Sen på fredagen åkte dom ju med ett antal andra gubbar till Paris (deras årliga resa till Prix d'Amerique eller hur det nu stavas). Jag tycker väl att det är måttligt kul när de åker dit eftersom de inte direkt spottar i glaset och alla vet ju hur killar trissar upp varandra när de dricker:) dessutom blir Dennis speciellt dålig på att höra av sig och jag sitter här och blir orolig. Nog om det:) Fredagen jobbade jag så tiden gick ju snabbt, var rätt mycket folk ute... På lördagen var jag hos brorsan en sväng och på söndagen hälsade jag på finaste Anna & Kalle och de bjöd på pasta till middag. Mysigt!
På måndagen kom Dennis hem igen och jag var i skolan hela dagen. Vi fick ny diskmaskin (tjohooo! den har varit sönder sedan augusti typ!) På kvällen gjorde vi inte så mycket, försökte komma fram till hur vi ska lösa våra problem:) haha....
På tisdagen var det skola och sen åkte jag och tränade, pilates igen! Klämde in ett aerobicspass på fredagen innan också... ännu jobbigare denna gången och det är roligt tycker jag! Sen gick jag hem till Rebecca för vi skulle kolla lite inför handledningen till b-uppsatsen.
Sen har det varit mycket skola och Dennis har jobbat kväll hela veckan så vi har inte setta förrän idag (fredag). Jag har inte gjort speciellt mycket, pluggat och tittat på tv. Igår hyrde jag The Blind Side med Sandra Bullock och shit vilken bra film! En av de bästa jag sett på länge faktiskt...Idag har det varit tvätt och städ på schemat, och hann med ett besök hos brorsan för ett avsnitt Mentalist. Nu ska jag strax göra mig iordning för jobb ikväll!
Peace out.

Se den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar