Bloggbild

Bloggbild

måndag 27 februari 2012

krigshäst.

jag var så himla trött igår när vi kom hem att jag var tvungen att lägga mig direkt! Men hade en trevlig söndag. Åkte in till Lund (eller...fick gå av i Åkarp för Dennis hade glömt sina nycklar och var utelåst) vid 3-tiden. Emma fyllde ju år så hon skulle ha lite fika. Hon hade bakat supergoda kanelbullar och kakor och så drack vi saft. Mysigt! Sen hämtade Dennis mig där och vi åkte hem till Daniel&Emma. Där gjorde vi pizza som ni kunde se igår och det blev jättegott! Vi tittade på Firman och slappade i soffan tills jag höll på att somna, så vi åkte hem.
Idag gick jag upp kl 07.00 (!), åkte in till Mormors och drack en kopp te och läste Metro. Sjukt skönt sätt att starta dagen! Sen var det föreläsning, som var lika dålig som jag förväntade mig :) Efter skolan hämtade jag ett paket från H&M som jag beställt. En jättesöt skjort-topp som jag tänkte ha till jeansshorts på semestern om två veckor. Vi åker ju till Gran Canaria om två veckor och hälsar på Dennis styvpappa (vet inte om jag har sagt det?) Ska bli såååå skönt med lite sol och värme!
Sen uträttade jag och Dennis lite ärenden innan vi åkte hem igen. Nu åkte han precis till Lund för att fika med en kompis och själv ska jag dammsuga och färga håret tänkte jag. Ikväll ska vi på bio igen! Dennis hatar egentligen att gå på bio men på sista tiden har han föreslagit flera gånger att vi ska gå. Jag blir alltid så glad för jag tycker det är mysigt att gå på bio :) Kvällens film blir Warhorse... Tror att den kommer vara suuuperbra! Förmodligen kommer jag gråta en skvätt med :P
Berättar sen hur den var såklart!
So long.
Denna söta hämtade jag på posten idag! Bara 99krhm.se !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar