Bloggbild

Bloggbild

tisdag 28 februari 2012

tisdag.

Jag har haft massa problem att hålla isär dagarna den senaste tiden. I torsdags trodde jag det var fredag, i lördags trodde jag det var söndag och idag trodde jag det var måndag. Lite förvirrad haha...
Men det är ju alltså tisdag och fick sovmorgon idag! Skönt, eftersom bion var 2,5 timmar lång igår! Vi såg ju War Horse och den var suuuperbra! Verkligen att rekommendera... Så himla fint gjord och en fantastisk historia! Fällde några tårar på ett par ställen i filmen och Dennis bara skrattade åt mig ;)
Idag hade vi sista övningen i skolan innan tentan. Nu har vi ju B-uppsatsen som ska in den 5 mars och en annan inlämning och sen e det tenta! Phuuu, vet verkligen inte hur det ska gå!
Efter skolan åkte jag och Jenny in till Lund för att träna Pilates. Kände oss riktigt duktiga faktiskt:) Det var jobbigt som vanligt och kommer nog ha rätt mycket träningsvärk i magen imorgon! Men idag kände jag att jag börjar bli bättre på vissa grejer. Vi gör något som heter "bollen", där man ska balansera på rumpan, hålla om knäna och rulla bak och sen upp igen. Verkar inte så svårt men är verkligen skitsvårt! Avståndet mellan knäna och bröstkorgen ska vara samma hela vägen och man ska rulla så sakta som möjligt! Testa och se om ni kan :) Jag har inte kunnat innan men idag gick det!
Sen har jag varit och storhandlat så nu har vi äntligen mat hemma ;) Dennis är på fotbollen och masserar och jag ser på Top Model Sverige. Ska gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorrn! Jenny och jag ska lämna blod kl 9 och sen ska vi skriva färdigt uppsatsen hos Rebecca. Blir en lång dag imorgon!
Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar