Bloggbild

Bloggbild

tisdag 7 februari 2012

blå är kärleken.

Idag är det tisdag (och vi vet alla vad som händer på tisdagar - Castle!!) haha... Har precis kommit hem från brorsan och strötittar lite på Topmodel Sverige. Efter att ha följt flera säsonger av ANTM känns det svenska lite löjligt;) Imorse innan skolan träffade jag Jenny och Rebecca på Entré för en lunch innan skolan. På väg till bussen stannade vi i en skobutik där jag såg världens finaste skor!! Blå skoletter (om man kan kalla det så) som var helt underbara. Föll pladask och MÅSTE köpa dem!!
Helgen gick fort, jobbade ju både fredag och lördag så var rätt trött. Lördag var sjukt mycket folk ute så hann inte vila en sekund under hela natten! Men det var kul:)
I söndags åkte Dennis och jag till hans syster och hennes familj. Hon har kanske de gulligaste barnen jag vet... Sjukt roliga och skrattar och ler hela tiden! Blev semlor och massa skratt innan vi åkte hem. Vi hade Rocky med och barnen älskade honom, så han var lite trött när vi kom hem:)
Sen blev det slapp i soffan. Skulle försöka mig på att göra bakade potatisar på kvällen, men det blev sådär. De stod i ugnen typ 2 timmar (!!! på receptet stod det "mellan 50-60 min") men när vi tog ut dom var de ändå lite hårda i mitten. Men vi blev iaf mätta haha...
Igår var det ju skola igen och sen tränade jag med Jenny. Vi hittade inget roligt pass så vi testade gymmet. Körde lite olika maskiner och har sån sjuk träningsvärk idag!! Sen åt vi middag hemma hos Rebecca och försökte plugga lite på B-uppsatsen... Gick ju sådär;)
Idag har vi fått fixat avloppet (igen!!) i köket men sen har det inte hänt så mycket mer än skolan och Castle. Åkte med Emma till Lund och vi stannade till hos Dennis på Herkan innan vi åkte vidare...
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med dogsen:)
See ya. 

Min nya kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar