Bloggbild

Bloggbild

torsdag 23 februari 2012

conviction.

ååh, sitter i soffan och är proppmätt! Lagade spaghetti och köttfärssås och åt alldeles för mycket! Ni vet när något är så gott att man inte kan sluta äta?!
Var ju på handledning idag och et gick jättebra... hon tyckte att vi hade varit duktiga och kommit långt, så det kändes väldigt skönt! Känns som att vi kommer bli klara i god tid... Efter skolan åt jag årets första glass! det var så sjukt fint väder så passade på att ta en Daimstrut medan jag väntade på bussen. Gott!
Sen körde jag Dennis till jobbet, hyrde en film som heter Conviction (med Hilary Swank) och nu har jag som sagt lagat mat. Ska ta med filmen till brorsan och titta där innan jag hämtar Dennis sen. Så slipper sitta själv hela kvällen:)
Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar