Bloggbild

Bloggbild

måndag 30 april 2012

Valborg.

Blev inte mycket bloggande från festen igår ;) haha, hade fullt upp med att tänka på annat :)
Det var iaf en lyckad fest, först grillning och sen beer-pong, crazy dice och Sveriges Konung (en dricklek som brorsan och jag hittade på med lite hjälp av världens roligaste tv-serie)
Sen skulle vi ju ut på Herkules (där var kaos!!) men när vi kom dit kvart över 12 fick vi reda på att de strypte insläppet och skulle stänga kl 1...fan vad bull...! De skulle ju haft öppet till 3 men nåt hade hänt så de fick stänga tidigare...trååååkigt! Så då blev det McDonalds och sen åkte vi hem. Hade ju tänkt att sova hos brorsan men när vi kom dit kände jag att det hade varit jäkligt skönt att sova hemma, så jag övertalade Tobbes kompis Gustav att köra mig hem (han hade inte druckit så det var ju lugnt)...
Riktigt skönt att krypa ner i sängen hos Dennis...
Idag skulle det ju varit parken, men får inte tag i de andra som är där, det är ju ingen täckning när det är så mycket folk... Så jag drar hem till brorsan igen och grillar lite och sitter en stund i solen... Sen ska jag vila lite för jag ska ju jobba ikväll... Hoppas det inte blir alltför mycket kaos haha...
ciao.



innan jag fixade håret ;)

fina flickor <3


Sveriges Konung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar