Bloggbild

Bloggbild

måndag 2 april 2012

händelserik dag.

huuu, denna dagen har gått i ett!
Var ju i skolan mellan 13-16, introduktion och föreläsning. Det bästa är att vi mestadels ska ha föreläsningar med den föreläsaren som har varit definitivt bäst på hela utbildningen! Lycka! Sista delen av terminen kommer bli så himla rolig :) Tuff, men rolig!
Efter skolan var Rebecca supersnäll och körde mig hem, skönt att slippa bussen:) Sen körde jag Dennis till fotbollen och sen hämtade jag paketet som kommit på posten - skorna! wiiiee så glad jag är att de passade som handen i handsken (eller foten i skon kanske, haha)... Sen handlade jag lite grejer till maten och åkte för att hyra en film. Plockade ihop en stor påse godis, här ska frossas ikväll!
Det värsta var att när jag skulle betala så hade jag inte mitt kort. SHIT! vart fasen hade jag blivit av med det? Fick panik och kände bara hur personalen stirrade och tänkte att jag var knäpp :) men ok, jag tar mitt norska matercard som jag fortfarande har kvar tänkte jag då... piiiip - kortet är inte giltigt längre...! ännu mer pinsamt! Som tur var hade jag precis tillräckligt med kontanter för att betala...phuuu...gick därifrån så fort jag kunde sen ;)
Försökte ringa Coop (kom på att det måste varit där jag glömt kortet) men det tog ett tag innan jag kom fram. Hon jag pratade med skulle titta efter kortet och då bröts samtalet... Körde i ilfart till Coop och efter lite panikslaget virrande mellan olika kassörskor fick jag till slut tillbaka mitt kort! Tänk vilken tur att det finns snälla och ärliga människor som lämnar in ett upphittat bankkort. God Bless You! frågan är bara hur tankspridd man måste vara för att glömma sitt kort i betalningsapparaten??
Fick hämta Dennis sen på klubben och nu har jag lagat mat och vi har ätit. Det blev ris och kycklingfilé med ost och creme fraiche-fyllning, champinjon- och lökblandning och bearnaisesås. Mums!
Nu ska vi se filmen jag hyrde - Seeking justice. Sen blir det direkt i säng för det är heldag i skolan imorrn - 9-17. hoppas ni har haft en bra dag (och inte lika panikfylld som min!)
ciao.

hoppas den är bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar