Bloggbild

Bloggbild

söndag 15 april 2012

filmmys.

Just nu sitter vi båda utfläkta i soffan i varsin ände:) är proppmätta efter middagen, men det börjar väl lägga sig lite nu. Har sett Mentalist och ska strax sätta på en film - The blind side. Jag har ju sett den innan, kanske ni minns? Kan inte lovorda den tillräckligt, det är en av de bästa filmerna jag sett!
Igår var det ju fest. Kom till brorsan vid halv 10 tror jag. Hade inte sminkat mig då, tycker inte om att gå runt på stan med massa smink så fick sminka mig när jag kom fram:)
Tobbe hade två killkompisar där och så var det ju jag och Emma. Efter en liten stund gick vi hem till en klasskompis till Tobbe för hon hade nån förfest, så där satt vi ett litet tag innan vi åkte in till stan. Det blev Herkules såklart ;) Var riktigt kul igår, var lite lagom berusad och träffade massa folk jag kände. Sen så dansade vi massa så det var kul:)
Idag har det varit lugnt. Per, som vi hälsade på på Gran Canaria, kom hit och sa hej. Sen åkte vi till Dennis pappa och fikade och snackade skit. Innan vi åkte hem så hyrde vi the blind side som vi ska se nu... Hoppas att Dennis tycker den e lika bra som jag:) Ska ta fram lite glass nu tror jag...Är ju trots allt söndag ;)
peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar