Bloggbild

Bloggbild

torsdag 5 april 2012

påsk.

jösses vad tiden flyger!!
Kom ju upp till Halmstad igår vid 4-tiden. Hahaha somnade till på tåget och vaknade precis när vi skulle vara i Halmstad, så jag flyger upp och säger panikartat "är vi i halmstad?!", varpå killen bredvid lugnt säger "nej, båstad."...hahaha, som jag skämdes ;) måste sett för roligt ut!
Bästaste Maria mötte mig på stationen och vi gick en liten sväng på stan och sen satte vi oss och tog en fika och snackade massa skit! Älskar att när vi ses så känns det som att det var igår fast det kan ha gått flera veckor! Äkta vänskap :)
Sen hämtade pappa mig och vi åkte hem, gick en sväng med hundarna, åt lite kvällsmat och sen fastnade jag med mammas iPad ett bra tag... När jag kände att jag var trött gick jag och la mig och somnade pang bom!

Idag gick jag upp tidigt och körde mamma till jobbet. Sen skulle nämligen mammas bil in på service så jag och pappa körde dit i varsin bil och lämnade den ena. Sen skulle den andra på besiktning så då fixade vi det. Sen fick jag ju köra pappa till jobbet och sen hem igen. Väl hemma städade jag lite så mamma skulle slippa när hon kom hem. Sen fick jag ju hämta henne på jobbet och så åkte vi till Maxi och storhandlade inför helgen!
Nu har jag suttit lite och kollat på första inlämningsuppgiften som ska in nästa vecka. Verkar lite klurigt men ska säkert gå bra :) Vi klarade värderingsuppgiften iaf! så skönt! Nu är det bara b-uppsatsen som vi vill ha tillbaka utan komplettering ;)

Dagen har verkligen gått i ett, så känner att jag nog inte kommer hinna blogga så mycket under denna helgen, men ska göra mitt bästa:)
Hoppas alla får en riktigt bra påsk!
kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar