Bloggbild

Bloggbild

onsdag 25 april 2012

färga håret.

Bestämde mig för att färga håret ikväll... Hade tänkt göra det imorrn innan jag ska träffa Jenny men så tänkte jag att det dels är skönt att sova lite längre och dels att ifall det hade blivit helt knasigt så hade jag haft tid att fixa till det imorrn :)
Men det verkar som att det gick bra, vet ju inte säkert förrän håret har torkat... Brukar använda Viva color, och det brukar oftast bli bra. Ibland har jag testat något annat märke, men mest använder jag Viva. Egentligen hade jag velat fixa håret hos frisören regelbundet, men har aldrig pengar att lägga på det (eller - jag prioriterar bort det haha).
Nu ska jag iaf lägga mig och imorrn ska det bli en mysig dag med Jenny och sen drar jag nog till brorsan på kvällen när Dennis åker till jobbet...!
natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar