Bloggbild

Bloggbild

fredag 13 april 2012

förklaring.

*varning för långt inlägg*har saknat bloggen denna veckan faktiskt. men har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva.
Fortsätter där jag slutade. I lördags var jag ju alltså i Halmtad och jag gick en snabb sväng på stan på dagen, hann tyvärr inte träffa Filippa så hoppas få tid med det snart! På kvällen åkte alla "barn" in till B&B och bowlade. Gick skitbra för mig i början och jag ledde typ till halva första serien, men sen gick det bara utför :( Förstår inte varför det ALLTID är så när jag bowlar. Antar att jag blir trött och tappar koncentrationen eller nåt... Men det var roligt iaf!
Sen ville vi inte riktigt åka hem så vi spelade lite biljard (!) hahaha det var jättekul och jag trodde verkligen inte jag kunde, men jag var faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv. Fick ner många bollar!! Sen var vi trötta och åkte hem och la oss.
I söndags körde ju mamma och pappa ner mig och brorsan till Lund för att de skulle få träffa Dennis och Elvis, men när vi kommit fram fick Dennis reda på att hans bror har lämnat denna världen och han kunde inte stanna och äta med oss. Det är så tragiskt och oförståeligt att jag vet inte vad jag ska skriva. Svårt att förstå, svårt att hantera. Så det har varit ganska jobbigt denna veckan och därför har jag inte velat blogga - det har liksom inte kännts rätt att skriva om massa vardagliga saker... Jag hoppas du har det bra var du än är och jag ska minnas dig så som du var på nyårsafton 08/09, första gången vi sågs.
Denna veckan har gått snabbt. Hade skola tisdag och onsdag, ganska långa dagar så man har varit trött. Dennis åkte ju till Stockholm på jobbkurs i tisdags och då satt jag hos Rebecca hela kvällen och gjorde inlämningsuppgiften som skulle in på onsdagen! I onsdags träffade jag Emma på kvällen och vi köpte pizza och såg film och hade supermysigt!! Vi såg I don't know how she does it och den var faktiskt rätt rolig :)
Igår städade jag heeeela dagen! Ville ju att det skulle vara fint när Dennis kom hem :) Hade tänkt att få rensat lite mer men orkade inte när jag hade städat allt annat så sparar det till nästa vecka! (eller veckan efter, eller veckan efter det haha...) På kvällen åkte jag hem till brorsan och han bjöd på tacos och vi såg lite serier. Tittade på den nya serien New girl som var aaaaaasrolig!! Fick ont i magen så som jag skrattade! Det är verkligen en serie jag ska följa! Blir väl den istället för Castle snart (bara ett par avsnitt av Castle kvar nu ju)
Idag var jag i skolan till 12, sen mötte jag Dennis på Entré för att han skulle bjuda på lunch. Mys!! Sen åkte vi till Burlöv Center och tog en kaffe, haha...eller ja, jag drack ischai eftersom jag hatar kaffe ;) Sen åkte Dennis till jobbet och jag somnade på soffan!! Skönt eftersom jag ska jobba ikväll, så behövde vila. Nu ser jag på Let's Dance och ska göra mig iordning. Sorry att det blev ett så långt inlägg, men hade ju mycket att sammanfatta.
Kärlek.



det är kul att bowla ;)


fokus!

hoppsan, en av mina sämre stötar :)

ser ut som ett riktigt biljardproffs :)

siktar...
kul film :)
Roligaste serien!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar