Bloggbild

Bloggbild

lördag 21 april 2012

lördag.

Har sovit länge idag, var trött efter jobbet igår :)
Tog en powerwalk med Rocky när jag vaknade för det är så himla fint väder ute! Sen gjorde jag lite detektivarbete för det var en tjej som blev av med sin jacka igår. Hon hade tappat brickan och en annan hade hämtat ut jackan, men kom och lämnade tillbaka den senare. Så fick ringa nåt träningsställe där tjejen tränade och be dem kontakta henne och sen ringde hon mig. Kände mig extra snäll eftersom tjejen ifråga var sjukt otrevlig igår och det ingår inte direkt i mina arbetsuppgifter att spåra ägare till tappade jackor ;) Men man får ju göra vad man kan :)
Sen hämtade jag Dennis pappa och vi åkte ner och tittade på fotbollsmatchen. Fick se Dennis in action när han tog hand om en skadad kille ;) hehe... Och de var jätteduktiga och vann med 3-2 !
Nu ikväll ska han på herrmiddag så jag ska hem till brorsan och äta middag och antagligen se på New girl ;) Känner inte för att göra nåt speciellt, så blir bara en slappkväll i myskläder och utan smink:)
So long så länge.



Min fina grillmästare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar