Bloggbild

Bloggbild

torsdag 26 april 2012

hemmakväll.

Det har varit en lång dag idag! Började med en powerwalk tillsammans med Rocky imorse :) Han är så söt när han springer vid sidan om :)
Sen gjorde jag mig iordning för skolan och åkte dit. Det var fyra långa timmar med föreläsning idag, så nu är jag helt slut i huvudet! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske se "A walk to remember" som jag köpte förra veckan. Man fick köpa den för 29kr när man hyrde film, så tänkte att det kunde vara värt det :P Måste fixa en ordentlig dvd-hylla så vi kan sätta upp våra filmer nånstans... inte för att vi har så överdrivet många, men nu ligger de i en hög vid sidan om tv:n...snyggt!
Ska se vad vi har för mat hemma, för jag börjar bli riktigt hungrig nu! Sen frågade jag Dessi om hon ville komma och se film så jag hoppas hon kan, hade vart mysigt :)
so long så länge.
Söta kjolen från BikBok :)




undrar om den e nåt bra? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar