Bloggbild

Bloggbild

tisdag 17 april 2012

kväll.

Nu är jag sjukt trött! Var ju uppe sent igår, Maria och jag satt och snackade skit :)
Sen gick vi ju upp rätt tidigt för att hinna gå på stan en sväng. Det var jättemysigt...Köpte ju som sagt två armband och sen efter lunchen hittade jag en jättemysig oversize tröja för 75kr!! Sjukt nöjd ;)
När vi var klara på stan skjutsade de mig till Lund och nu har jag nästan precis kommit hem efter en pluggkväll hos Rebecca... Jenny var trött och jetlaggad så hon somnade ;) Men vi fick gjort hälften iaf.
Ska strax hämta Dennis på stationen och sen lär jag väl somna på soffan haha... Imorrn ska jag vara hos Rebecca typ vid 9 så vi hinner klart resten! Pust...
Förresten...Nu när jag kom hem hade mina skor kommit på posten!! (wiiiie) Beställde ju ett par beige Jeffrey Campbell look-alikes för ett tag sedan. Fick först fel storlek men nu kom det rätt! Sååå fina, kanske använder dem imorrn ;) Här beställde jag dem! (mindre än halva priset på originalen - är man student så får man köpa kopior, hahaha...)
natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar