Bloggbild

Bloggbild

tisdag 3 april 2012

tisdag.

Det blev inte riktigt en så lång dag i skolan som jag trodde... Dagen började med att jag missade bussen imorse, men Dennis var snäll och körde mig så jag slapp komma för sent :)
Sen var det tre timmar föreläsning med Ola (den bra föreläsaren!!) och sen lunch. Efter lunchen skulle det vara fyra timmar med en gubbe vi aldrig haft innan... Det började rätt roligt men han pratade typ som Björn Ranelid så det var rätt jobbigt att lyssna på i längden:)
Efter en halvtimme insåg man att det inte gav något att sitta där så vi gick i pausen... Känns taskigt men samtidigt är det så ovärt att bara sitta av tiden utan att lära sig något ju :(
När jag kommit hem och varit ute med Elvis så tog jag en powerwalk. Gick förbi solariet och stannade till och tog 10 min...det var skönt och måste ju försöka hålla kvar brännan sen semestern ;)
Sen gick jag inom Netto för jag var tvungen att köpa bajspåsar haha... Sen fortsatte jag hem och var hemma samtidigt som Dennis kom hem från jobbet!
Vi har tagit det lugnt på soffan och städat lite och snart ska jag köra honom till O'learys så han kan se fotbollen... Själv ska jag åka till bror och se Castle ;)
Imorrn åker jag till Halmstad och ska träffa min bästa Maria :) ska bli så mysigt :)
Sen väntar en hel påskhelg hemma hos mamma och pappa, kommer bli såååå skönt :)
So long.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar